Lošimas disku


Pradinių duomenų failas:
diskas.in  
Rezultatų failas:
diskas.out  
Laiko apribojimas:
2 s.  
Atminties apribojimas:
16 Mb.  

Užduotis

Du lošėjai sukioja į 6 segmentus suskirstytą žemiau nupieštą diską. Segmentai sužymėti skaičiais nuo 1 iki 6.

 

Lošėjai paeiliui sukioja diską per vieną segmentą į kairę arba į dešinę. Lošėjas, pasukęs diską, perskaito jo viršutiniame segmente atsiradusį skaičių n ir jį prideda prie sumos s.

Lošimo pradžioje s = 0. Lošimas baigiamas, kai s pasiekia sutartą skaičių m. Jeigu s = m, tai laimi tas, kuris pasiekė šį skaičių. Jeigu s > m, tai pralaimi tas, kas buvo priverstas viršyti m (t.y. laimėjo tas, kuris priešininkui sudarė tokią situaciją, kad jis nebegalėjo parinkti tokio ėjimo, kad suma neviršytų sutarto skaičiaus).

Jums duota konkreti žaidimo situacija (m, s, n). Parašykite programą, kuri nustatytų, ar šioje situacijoje einantis žaidėjas turi laiminčią strategiją (gali laimėti, nesvarbu, kaip žaistų jo varžovas).

Pradiniai duomenys

Pirmoje pradinių duomenų eilutėje įrašytas testų skaičius T (1 <= T <= 1000000). Kiekvienoje tolesnių T eilučių įrašyta po tris sveikuosius skaičius m, s ir n (1 <= m <= 1000000000; 0 <= s < m; 1 <= n <= 6).

Rezultatai

Kiekvienai pateiktai žaidimo situacijai jūsų programa į rezultatų failą turi išvesti po eilutę, kurioje būtų įrašyta raidė L, jei situacija yra laiminti, ir N priešingu atveju.

Pavyzdys

Pradiniai duomenys Rezultatai
3
10 9 1
10 9 6
 6 3 4
N
L
L